Nasıl üye olabilirim?

  • Web sitemizin ana sayfasına gidin: tillacanta.com.tr
  • Sağ üst köşede bulunan “Hesap Simgesine” tıklayın.
  • Kayıt Ol sekmesine geçiniz.
  • Bilgilerinizi doldurun: Kullanıcı Adı , E-posta adresi, İsim , Soyisim ve şifre gibi temel bilgilerinizi girin.
  • Gizlilik ve Çerez Politikasını onaylayın
  • “Kayıt” butonuna tıklayın.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

tillacanta.com.tr ’ye üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapılabilmesi ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.

E-posta almak istemiyorum ne yapabilirim?

E-posta bildirimlerinizin iptal edilmesi için gelen e-mail içerisinden “Üyelikten Çık” butonunu tıklayarak e-posta listesinden çıkabilirsiniz.

Kişisel Bilgilerim tillacanta.com.tr ’de güvenli mi?

Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz. Gizlilik politikamıza linkten ulaşabilirsiniz. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında Aydınlatma Metnimize bu linkten ulaşabilirsiniz.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuysanız, üye girişi bölümünde bulunan ‘Parolanızı mı unuttunuz?’ linkine tıklayıp, gelen sayfadaki alana üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz için e-mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz. Güvenliğiniz açısından bu link 30 dakika süreyle aktif olacaktır. 30 dakika içinde şifre belirleme işlemini yapamadıysanız tekrar ‘Parolanızı mı unuttunuz?’ linkine tıklamanız gerekmektedir. 

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına aradığınız ürün kodunu/ ürün adını yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz sayfaya erişebilirsiniz.

Kullandığım ürünüm ile ilgili bir sıkıntım var. Ürünümün incelemesini istiyorum. Ne yapmalıyım?

tillacanta.com.tr ’den aldığın ürünlerde teslim tarihinden itibaren 6 ay içinde inceleme talebinde bulunabilirsin.

İnceleme sürecini başlatmak için;

Ürünün ayrıntılı fotoğrafları ile incelenmesini talep ettiğin konuyu destek@tillacanta.com.tr adresine mail olarak yazmanızı rica ediyoruz. Ürün ile ilgili yaşadığınız sıkıntıyı ne kadar iyi tanımlayabilirseniz, size o kadar hızlı yardımcı olabiliriz. Destek ekibimiz göndermiş olduğunuz talebi değerlendirecek ve en kısa sürede tarafınıza bilgilendirici bir cevap gönderilecektir. İade işleminin başlatılması durumunda size gönderilen iade kodu ile ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. Bunun dışında gönderilen iade kargoları teslim alınmayacak ve tarafınıza geri gönderilecektir. Bulunduğun yerde çalıştığımız kargo firması yoksa farklı kargo firmaları ile gönderim ücretini ödemek koşuluyla gönderebilirsin. Ürün İnceleme süreci, ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 15 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. İnceleme süresi içerinde verilen karara göre ürün yeniden yapılıp tarafınıza gönderilebilir yada tam ücret iadesi onaylanabilir.

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir.

Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi, “Hesabım” sayfasında bulunan “Siparişlerim” kısmından görebilirsiniz.

Siparişimi verdim bundan sonra ne olacak?

Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir e-mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere hazırlanarak, kargoya verilecektir.

Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir e-mail gönderilecek ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık olarak işleme alınmaktadır.

Havale ile verilen siparişlerde, havale ödemeniz tarafımıza ulaştıktan sonra hazırlanarak ve en kısa sürede kargoya teslim edilecektir.

Siparişimin elime ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 5-7 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişmektedir. PTT kargo teslim süreleri kargo firmasının internet sayfasında açıklandığı gibidir. Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 0850 222 06 06 MNG Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz

Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişinizi verdikten sonra adres değişikliği talep etmeniz durumunda 0542 697 60 56 nolu Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilir ya da musteri@tillacanta.com.tr mail adresi üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.

Siparişim neden iptal edildi?

Bazı durumlarda online siparişleri iptal etmek zorunda kalırız. Bu, stok durumu , ödeme sorunları, teslimat adresi sorunları, gibi birçok nedene bağlı olabilir.

Siparişinizin bir kısmı ya da tamamı iptal edildiyse iptal edilen ürünler için sizlere geri ödeme yapılır. Siparişinizin neden iptal edildiğini öğrenmek için ise 0542 697 60 56 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.

Siparişimin faturasına nasıl ulaşabilirim?

Vergi Usul Kanununun 234. Maddesine göre vergi muafiyetinden yararlandığımız için fatura yerine gider pusulası fatura yerine geçmektedir.

Vergi muafiyeti kapsamında tarafımıza ödeme yapmış olduğunuz ödeme kanallarından otomatik olarak vergi kesintisi uygulanmaktadır.

Gider makbuzuna ihtiyacınız olan durumlarda e-posta ile tarafımıza başvurursanız gerekli evrak düzenlenerek tarafınıza gönderilecektir.

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

tillacanta.com.tr internet sitemizde ödeme işleminizi PTT Akıllı Esnaf güvenli ödeme yöntemi ile kredi kartı, debit kart veya havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim?

tillacanta.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini tüm bankalara ait MASTER ve VISA kartlar ile yapabilirsiniz. Tüm banka kartlarını kullanarak tek ödeme ile siparişinizi ödeyebilirsiniz. Sitemiz kredi kartına taksit imkanı sunmaktadır. Ürün detay sayfalarındaki taksit seçenekleri kısmından anlaşmalı olduğumuz kredi kartlarına ait taksitlendirme seçenekleri bulunmaktadır. Bu alanda taksit seçeneklerini görebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

193 nolu Vergi usulü kanunu 9. madde 10. benttine göre vergi muafiyetinden yararlanmakta olup, satın aldığınız tüm ürünlerden Gelir vergisi kesintisi yapılmaktadır.

Havale veya eft yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Havale ve EFT yolu ile ödeme gerçekleştirebilirsiniz.

Havale veya eft ödemelerini hangi bankaya yapabilirim?

Havale / EFT alıcı kısmına Murat Kamil Özden ve açıklama alanına sipariş kodunu yazmayı unutmayınız.

Aksi takdirde ödemeniz hesaba aktarılmayacaktır. Sipariş numaranız ödeme aşaması tamamlandıktan sonra oluşturulacaktır.

BANKA: Türkiye İş Bankası

ŞUBE ADI: KONYAALTI ŞB.

ŞUBE KODU: 6235

HESAP NO: 0252153 TL

IBAN: TR05 0006 4000 0016 2350 2521 53

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Ürünlerimizi MNG Kargo ile teslim ediyoruz. Aynı şekilde iadelerinizi de MNG Kargo ile gönderebilirsiniz.

Kargo ücreti ne kadar?

tillacanta.com.tr online alışverişte müşteri memnuniyeti ilkesini hedefler.  Tüm siparişlerinizde kargo ücretsizdir. Ücretsiz İade Kargosu: Satın aldığınız ürün veya ürünleri iade etmek istiyorsanız, 14 gün içerisinde MNG Kargo ile gönderebilirsiniz.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim

Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza gönderilecek e-mail içerisinde kargo takip numaranız yer almaktadır. Bu takip numarası ile güncel kargo takibinizi yapabilirsiniz. Ancak kargo takip numaranıza e-mail üzerinden ulaşamadıysanız 0542 697 60 56 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.

Kargom ne zaman ulaşır?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 1-7 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişmektedir. MNG kargo teslim süresi web sitesinde açıklandığı gibidir. Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 0850 222 06 06 MNG Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Aynı gün kargo nasıl çalışır?

Saat 15:00’a kadar vereceğiniz siparişler aynı gün kargoya verilir. 15:00 sonrasında verilen siparişler ise ertesi gün kargoya verilir.

Ürünü teslim gününde teslim alamıyorsam ne yapmalıyım?

Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 0850 222 06 06 MNG Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Konu ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için 0542 697 60 56 numaralı müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilir veya web sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta gönderebilirsiniz.

Kargo elime ulaşmadı ne yapmalıyım?

Kargonuzun ulaşmaması durumunda, 0850 222 06 06 numaralı hattan MNG Kargo Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz veya web sitemizde bulunan iletişim formumuzu doldurarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.

Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?

Siparişlerinizi ulaştıran MNG Kargo, tüm Türkiye’ye teslimat yapabilmektedir. Ancak, köy, kırsal bölgeler ve karayoluyla ulaşım sağlanamayan yerlere ürün teslimatı yapılamaması söz konusu olabilir. Kargo teslimatı açısından sıkıntı yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız lütfen sipariş vermeden önce 0850 222 06 06 numaralı telefondan MNG Kargo müşteri hizmetleriyle ile iletişime geçip, adresinize teslimat yapılıp yapılamayacağını öğreniniz. Bu tür durumlarda genellikle en yakın yerleşim merkezine siparişiniz getirilir ve sizden buraya gelerek teslim almanız rica edilir.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Sipariş esnasında verilen teslimat adresini değiştirmek için 0542 697 60 56 numaralı telefon numaramızı aramanızı rica ediyoruz.